29 Ekim 2011 Cumartesi

“ Ojakgyo Brothers” Eğlenceli Bir Aile Dizisi

 Ojakgyo-Brothers04a-thousand-kisses-03
Bu aralar 50 bölümlük dizilere takmış durumdayım. Şu anda yayınlanan ve benim de takip ettiğim 2 dizi var, Ojakgyo Brothers ve A Thousand Kisses. A Thousand Kisses’e biraz geç başladığım için onun hakkındaki yazımı daha sonraya erteliyorum.
Kore dizilerinde 16 bölümlük dizilere alıştığımdan uzun dizilerde sıkılacağımı düşünürüm hep ^^ Başladığım uzun dizilerden çoğunu da 25. bölümünden sonra izlemeyi bırakmışımdır. (Sonuna kadar izlediğim hatta 2. kez bile seyrettiğim tek uzun dizi Smile, you. Şiddetle tavsiye ederim.)
Şu anda izlediğim Ojakgyo Brothers dizisiyle şunu farkettim ki ben Aile,Romantizm dizilerini daha çok seviyormuşum.  Çünkü bu tarz dizilerde tek bir karaktere odaklanmaktansa daha fazla karakterin üzüerinden durduklarından sıkılmadan takip edebiliyorum.
Bu diziye başlama sebebime gelince, Joo Won’a olan hayranlığım bu diziyi izlememe vesile oldu ancak UEE yüzünden birçok kez bu diziden caymak üzereydim. İyi ki de caymamışım, dizideki karakterler çok güzel ve çiftlerimizin ilişkileri de çok eğlenceli. Hıı tabi bir de olmazsa olmazımız kötü karakterlere verilen rol çok kısıtlı ^^
Ojakgyo_Brothers1

Konusu: Sosyete gülü olan Baek Ja Eun, babası tarafından şımartılan biridir. Babasının şirketi iflasın eşiğine gelir ve yurtdışına kaçmak zorunda kalır ancak yurtdışındayken öldüğü haberi gelir. Babasının ölmesiyle ve üvey annesinden yediği darbeyle dünyası kararmıştır. Babasının kendisine bıraktığı Ojakgyo Çiftliği’nin tapusunu görür ve hakkı olanı almaya gider. Ancak o çiftlikle 10 yıl boyunca yaşayan 4 çocuklu bir aile vardır ve çiftliği kolayca şımarık bir velede bırakmaya niyetleri yoktur. Artık Hwang ailesinin dört oğlan çocuğuna ilave, bir de kız çocukları olmuştur.
(Dizinin konusunu alıntı yapmak isteyenler, lütfen blogumun linkini de versinler)

10Baek Ja Eun : Bu dizide UEE’yi çekemiyorum aslında, dizinin ilk bölümlerinde şımarık birini canlandırırken kendisini çok daha fazla sevmiştim. Bu tarz rollerin üstesinden kalkabiliyor. Dizinin ilerleyen bölümlerinde aileye kendisini kabul ettirmek için iyilik meleğine dönüyor. İştre o andan beri çekemiyorum onu, insan bu kadar mı yapay durur ekranda! Tamam kız güzel ama bir yere kadar. Bir de bu sıralar çok dizide oynadığı için hemende “dizilerde yolu daha açık” övgüleri alması beni deli ediyor. Yani insan çok dizide rol adğında hemen iyi oyuncu mu oluyor, pufff. Düşünün yani bu kadar itici bulamma rağmen diğer karakterleri o kadar sevmişim ki bölümlerin yayınlanmasını heyecanla bekliyorum.

tumblr_ltjhfjwaeZ1qfakbgo1_500

1
Hwang Tae Hee : Joo Won için hiçbir eleştiriyi kabul etmem söyleyeyim. Adamın bakışlarına hastayım. Baker King’in kötü adamı olmasına rağmen beni oyunculuğuyla büyülemiş insan, burada bir polisi canlandırıyor. Dizinin ana karakteri olmasına rağmen onu çok görememekten şikayetçiyim, yani senarist birazcık da ona odaklansa ne olur?'! Zaten UEE ile bir çift yapacakları için çok kızıgınım. Neyse karakter analizine döneyim. Biraz içine kapanık biri ve bir sırrı var. Sırrının ne olduğunu 20. bölümlere doğru öğreniyoruz. Dizinin ana karakteri olduğu için daha çok çift olarak odaklanılmış, bu yüzden karakteri için söylenebilecek çok da birşey yok ama bu sizi yanıltmasın, dizi dopdolu ve çok eğlenceli.

tumblr_lt9wpd2iOW1qfakbgo6_r2_500

3Hwang Tae Bum : Dizide oynadığını görünce çok sevinmiştim. Hem oyuncuğunu sevdiğim hem de kendisini çok karizmatik bulduğum biridir. Dizide gazeteciyi canlandırıyor. Ailesine yük olmadan okumuş aynı zamanda babasının borçlarını kapatmak için de çok çalışmıştır. İlk bölümlerde tabi burnunun dikine giden ve üstüyle sürekli tartışan bir olarak tanıyoruz. Ama sanmayın ki işler böyle devam edecek.  Aralarında öyle bir ilişki gelişti ki favori çiftim oluverdiler. İkisinin diyaloları beni gülmekten öldürüyor, arada dram da oluyor ama çoğunlukla çok eğleniyorum. Hele kadının bir anası var ki dillere destan.  ( Secret Garden’da kim Joo Won’un annesini canlandıran kadın)

                                tumblr_lq8v6jJgCF1qal0zgo2_250tumblr_lt0r51b1cw1qcn440o2_250
tumblr_lt0r51b1cw1qcn440o8_r1_250

2Hwang Tae Shik : Bu adamı hangi dizide görsem hep gıcık bir karakteri oynuyor, burda da öyle. Hem pısırık hem yalaka hem de biraz şapsal ama fizik-tedavi uzmanı. Neredeyse yaşı 40’a dayanmış ama evlenmemiş. Tipine çok güveniyor beyimiz, her kadını beğenmiyor. Her kadını beğenmiyor ama çapkın biri de değil gibi gözüküyor ama az çakal da değil. Baek Ja Eun eve ilk geldiğinde kıza kafayı takmıştı. Ben şapsal ve pısırık insanları pek sevmediğimden bana itici gelen bir karakteri var. Ama dizide başına gelenler trajikomik doğrusu, beni güldürmeyi başarıyor.

4Hwang Tae Pil : Ailenin en küçüğü, ev ahalisi maknae olarak çağırır kendisini. Maknaeler her zaman en çok şımartılanlar olur ancak Tae Pil büyürken ailenin odak noktası olamamasından şikayetçi, tabi ortada öyle birşey yok, kendisi biraz fazla mızmız. Ailenin çapkını ve kolay yoldan para kazanmayı da seven üyesi. Düzenli mesleği olmasını istiyor ama büyük hayalleri de var. Bu hayallerin içinde kadınlar olmazsa olmazı. Görünüşünden dolayı kendine çok güveniyor ama bir şekilde de tökezlemeyi de başarıyor. Bir de tam ana kuzusu. Gel-gitler yaşasa da dizinin en renkli karakteri, 24. bölüm bitti hala kendisini çözebilmiş değilim.

Fragmanı yayınlamadan olmaz http://www.emocutez.com

HERKESİN 29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMI KUTLU OLSUN

6 yorum:

  1. Benim de sırf Joo Won için başlamayı istediğim ama çile çekmemek için tamamlanmasını beklediğim dizi. Joo Won'a Kim Tak Goo'da doyamadım, bu dizinin bazı yerlerde giflerini falan görünce de iyice heveslendim. Kim Tak Goo ve Life is Beautiful'u izleyince anladım ki ben de uzun soluklu dizileri seviyorum, aile odaklı dizileri de seviyorum aynı şekilde. Bunu anlayınca daha da cazip geldi gözüme.
    Yazından anladım ki kaçarı yok, ben de zaten sevmediğim UEE hatununa katlanmak zorunda kalıcam ama diğer elemanların yüzü suyu hürmetine değer diyorum.
    Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ben cevap yazdım sanıyordum ki bir baktım sayfaya yazmamışım :D Netim gidince word'e kaydetmiştim yorumumu o da kardeşimin laptop'ında kaldı^^ Geç cevabım için özür diliyorum :)

    Öncelikle bloguma hoşgeldin Kimbap^^ Yorumun için teşekkürler:D Madem sen de benim gibi uz<un soluklu aile dizilerini seviyorsun o zaman bu diziye başlamalısın ^^ Zaten bu hafta 29 ve 30. bölümlerde yayınlanacak bekleme de olmaz ^^ Ben de Joo Won için başlamıştım ama şimdi bütün karakterleri seviyorum ^^ Özellikle de Maknae favorim oldu. UEE'ye de alışmaya başladım, zaten diğer karakterlere odaklanınca onu unuttum bile :D

    YanıtlaSil
  3. gerçekten bi tek ben mi UEE'yi sevmiyorum diyodum u harika oldu you're beautifull'da da bi iticilik vardı kızdı burda da aynı bi de yong hwa oppa ile ünlüler evlenirse de eş oldu ya orda iyice nefret ettim resmen kızda burda da bi yapmacıklığı var gerçekten doğru söylemişsin ama yazı için ellerine sağlık canım :D

    YanıtlaSil
  4. Ben de başladım bu diziye. 8. bölümdeyim ve keyifli gidiyor. A.ıkçası ben de Joo Won için başladım. :D UEE severim. Şarkıcılıktan ziyade oyunculuk yapması daha iyi ekranlara yakışıyor. O hani Joo Won'un (Tae Hee)büyükannesiyle telefon konuşmaları yok mu beni benden aldı. O kadar mı şeker olunur. :D 30lü bölümlerde Joo Won'un bir ağlaması olacakmış baya içime oturacak dendi bakalım dört gözle bekliyorum.

    Eline sağlık çingu. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gaksital sayesinde Joo Won'um şöhrete kavuştu ama ben en çok Baker King'de sevmiştim onu ah ah:)

      UEE'ye olan hislerim değişmedi bence çok daha iyi bir oyuncu oynatabilirlerdi çünkü kaliteli bir dizi, biraz harcanmış gibi geliyor.

      Bahsettiğin sahneyi şu an hatırlayamadım, izleyeli bir sene olmuş neredeyse :P Galiba benim de tekrardan izlemem gerekiyor :)

      Yorumun için teşekkürler çingu^^

      Sil
  5. Üvey çocukları varmış kim o? 😂

    YanıtlaSil

MyFreeCopyright.com Registered & Protected