8 Eylül 2013 Pazar

İlgimi Çekenler...



Sonunda hakkında yazacak bir şey bulduğuma o kadar çok seviniyorum ki. Uzun zamandır Kpop ve Kdramlardan elimi ayağımı çekmiştim. Şimdilerde ise yavaş yavaş geri dönmekteyim.  Hakkında yazacağım da ilk yazı, izlemekten büyük zevk aldığım dizi  Master's Sun :)
 

Daha düne kadar ben So ji Sub’u sevmediğimi mi söylüyordum?  Onun hakkında ettiğim tüm lafları bir bir yutuyorum şu an. Allah’ım 10. bölümün etkisinden kurtulamamdan mı behsetsem yoksa So Ji Sub’u bana nasıl sevdirdiğinden mi?
 Bu diziyle bazı klişelerden kurtulmadık mı? Dobra dobra bir kızımız tuttu mu bırakmayan ( Kim Sam Soon ve Coffee Prince’i de sevme nedenlerimden), yavaş yavaş ona aşık olan erkek karakterimiz, işin içine hayaletler ve onların hikayeleri girdi mi tadına doyum olmuyormuş hakikaten.




Okuldaki Koreli arkadaşlarıma bu diziyi övüp övüp duruyorum ama izleyen biri bile yok. İzlemeye başlasalar da onlarla da azıcık kaynatabilsem. Bu diziye olan sevgimi dile her getirdiğimde ‘o kadar güzel mi’ diyorlar, ama bir türlü izlemeye vakit bulamıyorlar. Gerçekten bu sene izlediğim en eğlenceli ve en romantik dizi. OST’ları ise ayrı güzel. Bu son iki bölümde ağlamanın eşiğine geldim şarkıları duyunca.

Geçen hafta WIN programına bir göz atayım dedim bakmaz olaydım. Hemen ilk bölümden sardı, dahası YG’^ye içimden neredeyse küfürler savurarak izleyebildim. Hiç izlemeseydim performans videolarından iyi olana göre grup A ya da B’yi seçebilirdim ama şimdi, işin içine duygusallık girdi. İki bölümde de hüngür hüngür ağladım. A grubunda kızıla üzüldüm, B grubunda da malum üçlümüze. Hepiciği debut yapsa çok mu YG? Şunu söylemeliyim ki Kang Seun Yoon’u saymazsak şimdi ki favorim kesinlikle B.I. Böyle yetenekler beni hep çekmiştir zaten.

GD’min albümü mü çıkmış. Şu aylarda tam da KPop’a olan ilgimi azaltmıştım ki, biricik liderimin albümü çıkageldi. Hay Allah Coup D etat şarkısının sözlerini pek beğenmesem de melodisi kafamda dört dönüp duruyor. Gece yatarken, gündüz yürürken valla hoca kızmasa derste dinleyecek kadar manyağı oldum çıktım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected